Nuffnang Ads

Nuffnang Ads

Tuesday, January 4, 2011

lalala....lalalala...@ mid valley and time square

CERITA DONGENGKU

Pada suatu hari sedang aku mencari sesuatu di shopping complex tiba2 aku ternampak beberapa ekor teddy bear yang sungguh besar....ohhh..besarnye teddy bear itu...dalam hatiku berkata "blh tak aku nak teddy bear ni" bisik hati kecilku...huhuhu...

tiba2....jeng...jeng...jeng..."cyg watpe tu? ape kate tlg snapkan gmabar abg dgn teddy bear ni...tengok macam comel jer" kata incik tunang...dalam hati  ingatkan dia nak offer nak belikan teddy bear mcm tu utk aku...perasan la ko lina...hahaha...maka saya pun snap gmbr incik tunang dan teddy bear...ok la tak dapat teddy bear dpt bergambar dgn teddy bear pun jadi...whahahaha.....


Dan di hari yang berikutnye aku pun mewindow shopping ke TIME SQUARE bersama adikku...aku pun berangan la konon naik kete santa claus....kuang...kuang...seronoknye kalau kereta tu boleh bergerak....mau aku pusing seluruh time square tu...berangan la plk minah ni....hahahhaahh
Dan setelah penat aku pun nak berehat...konon2 di alam fantasi la...hahhaha...dapat merasa naik kereta santa claus.....dsiap dapat hadiah lagi tau...hahaha....

No comments: